Jack the Ripper (1988)

Ca si prim post din noua mea categorie, trebuia sa fie un film special. Well, this is. Este primul film horror pe care l-am vazut, deci este foarte special. Cred ca aveam vreo 6-7 ani, si ma uitam la televizorul alb negru al bunicului impreuna cu mama. Tin minte ca a tot insistat sa nu ma uit, dar cum eram incapatanata de mica…Am inceput stand pe canapea langa ea,ca pe la jumatatea filmului sa stau mai mult ascunsa in spatele ei (cred ca mai mult muzica ma speria decat actiunea), iar pe la finalul filmului eram deja in spatele fotoliului :).

Nu stiu de ce nu l-am mai revazut de atunci, pana acum cateva zile. Mi-am adus aminte de el, si chiar nu am regretat cele 3 h de vizionare. Chiar si dupa atatia ani, e un film excelent; cu niste actori foarte buni, si o atmosfera autentica. Poate si faptul ca actiunea se petrece in anul 1888, face sa nu se simta asa puternic ca e un film vechi. Un film realizat in ani 80′ care si ilustreaza actualitatea de atunci, o sa para mult mai vechi, mai demodat; iar efectele speciale, muzica si replici par foarte depasite. (ca si paranteza, nu zic ca nu imi plac filmele horror vechi, chiar imi plac mult, dar asta pentru ca admir atmosfera si incerc sa nu fac comparatii cu filmele actuale)

Ca sa fie si mai bine, Michael Cain (unul dintre actorii mei favoriti) si-a jucat rolul la perfectie, si la fel si Armand Assante. Ce m-a surprins in mod placut a fost si acuratetea faptelor si datelor. Actiunea si povestea au fost foarte fidele evenimentelor reale petrecute in Londra in anul 1888, ceea ce este precizat de altfel si la inceputul filmului.

Cam atat despre „Jack The Ripper”.

Acest articol a fost publicat în Horror și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

