Fascinatia pentru horror

Ok, pentru oricine ma cunoaste cat de cat, faptul ca sunt un fan al filmelor si cartilor horror, probabil ca nu e nimic nou. Nici nu ma gandesc sa incep sa analizez cum si de ce am dobandit pasiunea asta… nu de alta, dar cine stie ce as descoperi.
Stiu ca multa lume considera domeniul asta ca o literatura usoara, fara substanta, si poate si mai rau in privinta filmelor. Recunosc, sunt destule care corespund, dar sa nu generalizam! Ok, nu vreau nici sa intru in polemici, sa ridic in slavi filmele horror, dar nici sa ma scuz in privinta preferintelor mele.

Bun, acum ca am trecut de introducere, sa trec si la subiect. Avand in vedere volumul mare de filme si carti din domeniul asta pe care le-am vazut/citit, cred ca ar fi util de acum sa am o mica evidenta. Si uite in sfarsit si utilitatea blog-ului ! (o cautam de ceva timp :D)

Deci, in limita timpului disponibil, o sa incerc sa postez mini review-uri/recenzii pentru ce vad/citesc. Fans of horror rejoice! 🙂

Acest articol a fost publicat în Horror. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Fascinatia pentru horror

Lasă un răspuns

